مثل هیچکس
مثل هیچکس
ای غم صبرکن ,همراه نمیخواهم دیگر طاقت کشیدن بار تورا ندارم


 

 

بی وفایی کن وفایت میکنند


با وفا باشی خیانت میکنند


مهربانی گر چه آیینه ی خوشیست


مهربان باشی رهایت میکنند


 

 

 
 

 

شب بود و من بودم و غم

ستاره ها چشمک زنان به جمع ما پیوستند

ماه نیم نگاهی به من کرد

آخه من و ماه هر شب با هم راز و نیاز میکردیم

غمهایمان را با هم تقسیم میکردیم

اما بی وفا من

چرا امشب با غم هم آواز شده ام

با ستاره ها دمساز شده ام

ماه غمگین از بی وفایی من

گاه گذاری نیم نگاهی به من میکرد

غم همچنان صحبت میکرد

غمهایم را دوچندان کرد

از بیوفائیها میگفت...از جدائیها میسرود

و من فقط گوشهایم با غم بود

اما قلبم همچنان با ماه بود

عاقبت ابر از راه رسید

ستاره ها رفتند...ماه آرام آرام محو میشد

و قلب من از شدت درد... نایم را بریده بود

ابر میخواست با ماه هم آغوش شود

اما ماه همچنان نگاهش به من بود

آرام آرام و کم کم ...ابر دور و برش را گرفت

تا ما نتوانم همدیگر را ببینیم

ابر ماه را فقط برای خودش میخواست

و غافل از این بود که من قلبم نزد ماه بود

دیگر خبری از ماه نبود

ابر خود را همچنان به رخ من میکشید

اما ماه با وفا...

صدای ناله اش را میشنیدم

چنان هق هق گریه هایش آسمان را بلرزه انداخته بود...که زمین را هم میلرزاند

ذجه هایش قلبم را به درد می آورد

صدایم را بلند کردم...ای ابر لعنتی

چه میخواهی تو از جانم

برو دیگر ...دلم خون گشته امشب از برای ماه

تو عشقم را نمیخواهی...تو ماهم را نمیخواهی

برو لعنتی...برو اینهمه سیاهی به آسمان

بخشیدی بس نیست...از عشقم چه میخواهی

لعنتی این همه اشک ماه را در آوردی

چه غلطی کردی...قلبم را شکستی عوضی

برو گمشو...ماهم را پس بده

ماه همچنان ناله میکرد...تا عاقبت اشکش

براه شد...اشک ریخت و غمهایش را رها کرد

آنقدر گریست که اون ابر لعنتی راهش را گرفت و رفت

ماه همچنان چشمهایش خیس اشک بود

آرام بسویم آمد...مرا در آغوش کشید

بوسید و بوسید مرا

غمهایم رهایم کردند...ستاره ها باز گشتند

در آسمان غوغایی به پا شد

من و ماه در آسمان عاشقی میکردیم

و خدا همچنان نظاره گر ما بود

 

 

دارم غصه هایم را میشمرم

همانطوریکه خاطره هایت را رقم میزنم

قطار زندگی من در راه است

نمیدانم عاقبت می آیی

 

 

عکس های عاشقانه (3)

تصاویر عاشقانه

 

 

عکس عاشقانه - زوج های عاشق (4)

 

www.3jokes.com - جوك، اس ام اس، تصاویر عاشقانه

 

 

 

کارت پستال درخواستی طراحان

آپلود سنتر عکس رایگان

i3e5zrfk08u3yiidclm.jpg

ynka93wmhj6znlj5clm0.jpg

s7jz9k8tcy28zzwu9g14.jpg

h20srbbtt9ei1542uwou.jpg

zpwsbdjdgullaajs5voy.jpg

qe4n6r308nsxtqdz5br4.jpg

pz0qmqgk43jqv107q5ts.jpg

o2d67ktwyofreq672sim.jpg

eo5o725ogojuit4gc3ej.jpg

u99lo3sxbgktqyl991zf.jpg

66gn4jg4gwocc4cv8tvl.jpg

9e7xe3y3ysbp0kbeihsh.jpg

dn16pcdlrr9v5fnxy6t.jpg

حتي فكرشم نكردم كه مبادا بگه يك روزي

ممكنه يك روز نباشم توي گريه هات بسوزي

باورم نمي شه امروز از چشاي تو مي افتم

حس ميكردم كه ميدوني باچشام چيا ميگفتم

تو كه از نبض نفس هام دل ديونم رو ديدي

نگو عاشقم نبودي نگو كه ازم بريدي نگو عشقي كه ميگفتي شده نفرت توي سينت

اين مرام عاشقا نيست كاش صدامو ميشنيدي

بزاز دست هاتو بگيرم من براي آخرين بار

توو همين روزا ميميرم تو دوباره هاتو بشمار

تويي كه ميگفتي بي من ميموني بي كسو بي يار

دروغات چه دلنشينن  عشق من خدا نگه دار

 

عشق من خدانگهدار

 

روزای دلخوشی بی تو سر اومده

 

 

تو نیستیو من پیرم در اومده ،

پیرم در اومده روزای دلخوشی بی تو سر اومده

من دورم از توو این غصه کم که نیس هی گریه میکنم

دست خودم که نیس

هی فک میکنم به چشمای تو هیچ وقت نمیرسه هیشکی به پای تو

      دردت تو سرم

خداحافظ رفیق خوب دیروزم

دیگه خوشبخت خوشبختی به پای من نمیسوزی

خداحافظ توکه میری از این غربت.حلالم کن اگه بد بودم این مدت

اگه بد بودم این مدت خداحافظ به این زودی بدون من تو نابودی

خداحافظ که ازاول یک اشتباه بودی

خداحافظ به این زودی بدون من تو نابودی

خداحافظ که ازاول تو هم یک اشتباه بودی

 حلالت میکنم هرچی ازم داری،یه دنیارو به این دستا بدهکاری

 حلالت میکنم دنیای دیروزم

  حلالت میکنم هر چند میسوزم 

تو هم یک اشتباه بودیییییییی

داستان کوتاه و عاشقانه ی خیانت 

 

وای از دست این تنهایی، وای از دست این دل بهانه گیر
وای از دست این لحظه های نفسگیر ،ای خدا بیا و دستهای سردم را بگیر
خسته ام ، باز هم دلم گرفته و دل شکسته ام
در حسرت لحظه ای آرامشم ، همچنان اشک از چشمانم میریزد و در انتظار طلوعی دوباره ام
همه چیز برایم مثل هم است ، طلوع برایم همرنگ غروب است ، گونه هایم پر از اشک شده و عین خیالم نیست ، عادت کرده ام دیگر….
عادت کرده ام از همنیشینی با غمها ، کسی دلسوز من نیست
قلبم رنگ تنهایی به خودش گرفته ، دیگر کسی به سراغ من نمی آید، تمام فضای قلبم را تنهایی پر کرده ، دیگر در قلبم جای کسی نیست
هر چه اشک میریزم خالی نمیشوم
، هر چه خودم را به این در و آن در میزنم آرام نمیشوم ، کسی نیست تا شادم کند ، کسی نیست تا مرا از این زندان غم رها کند
دلم گرفته ….
خیلی دلم گرفته….
انگار عمریست آسمان ابریست و باران نمیبارد…
انگار این بغض لعنتی نمیخواهد بشکند…
وای از دست چشمهایم ، وای از دست اشکهایم…
آرزو به دل مانده ام ، کسی در پی من نیست و خیلی وقت است تنها مانده ام
نمیگویم از تنهایی خویش تا کسی دلش به حالم بسوزد ، نمیگویم از غمهای خویش تا کسی دلش به درد آید
من که میدانم کسی نمینشیند
به پای درد دلهایم ، اینک دارم با خودم درد دل میکنم…
دلم گرفته ، رنگ و رویی ندارد برایم این لحظه ها ، حس خوبی ندارم به این ثانیه ها
میدانم کسی نمیخواند غمهایم را ، میدانم کسی نمیشنود حرفهایم را ، حتی اگر فریاد هم بزنم کسی نگاه نمیکند دیوانه ای مثل من را….
میدانم کسی در فکر من نیست ، تنها هستم و کسی یار و همدمم نیست ، میمانم با همین تنهایی و تنها میمیرم، تا ابد همین دستهای غم را میگیرم

 


[cb:post_titl e]

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 25 شهريور 1398برچسب:,

|
 


سلام دوستان به وبلاگ من خوش اومدید.لطفا یه اینجارو دست از تنبلی و کون گشادی برداریدو نظر بدید.دوستدارم نظرتونو راجبش بدونمو اگه کموکثری داشت درستش کنم.

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

tina

 

دی 1391
مهر 1391
شهريور 1391

 

به شما چه....!!!!
دانه ای کوچک
شیطان و فرعون
داستان کوتاه 3 پیرمرد
TOKHMEmorgh
اهنگر
نادر شاه افشار
دوستت دارم پدر
دردت را گریستم...
عاشقانه
سکوت..
خیلی سخت بود...
این روز ها....
خسته شدم...
نامه ای بر اب و باد...
بینا و نابینا
علت مرگ...
نصیحت..
مقام از خود ممنون..
سند جهنم......

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مثل هیچکس و آدرس lovett.maheman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فرشته
چشم بارانی
فریاد بی صدا
آموزش کامپیوتر
عاشقانه ها
عمق تنهایی.سکوت بیکسی
بی انتهای زندگی
iran
مثل هیچکس
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 2291
تعداد مطالب : 119
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
g="0" dir="ltr">

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 2291
تعداد مطالب : 119
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 2291
تعداد مطالب : 119
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

کد اپلود عکس
دریافت همین آهنگ

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->